Hae tästä blogista

maanantai 2. heinäkuuta 2018

Miksi kirjoitan Blogia? ja milloin aloitin kirjoittamista?

Vuoden 2016 opiskelin kuurojen kansaopistolla. MEidän sellainen  verkkokurssi ja some media kursi tutustuminen kuuneltu niitä laaja tietoapaketti. yksi tuli luetona kertomaa kokemusta ''Bloggaja''  nainen itse kirjoita paljon tekstiä. Aloin kiinnosta Blogi kirjoitaminen. Suomen äidinkielinen  taitoa voi korota kehittyminen.

Eli miksi kirjoitan Kirjoittamista?

Koska kirjoitan  auttaa ilmaisuu ja ajatuksia sanoja. Olin pitkää elämää ilma ammattia ja ilma työpaikan. paitsi työkokeillussa.  vaikea  päästä töihi ilma tutkinnon. Minua on aiemmin syrjitty viittomakielisenä. tämä blogin auttaa muille  ymmärtämään ja sama kokemuksia.


Itse pitkää työttömyys Rankka elämääntilaanne. Onneksi kuurojen kansaopistoa ja työkokeillussa  kautta Selvisin  päästämä irti kaikesta vanhoja asiat mennettä. Postiivinen ja itsevarmuus nousta

  Pelkäsin ja en luotannut keneenkään. En ollut riittävä rohkea. Eikä itseluottomusta. Työyhteisö ja perheenjäseniä, sekä kavereita. tuki ja arvosti mua alusta asti ja kannusti. Muistan pääsin heti ensimmäinen kerta kassatyöhön, minä en meinannut uskoa, että pääsin asiakaspalvelu ja kassa!! Välillä tunsin itseni arka edelleen. Oli erittäin haasteellista toimia ihmisten keskellä.  ja se on satuttanu ja tuonu pelko. Sain silti useasti kehuja  työyhteisöltä, hyvä palaute myötä pikkuhiljaa aloin luottamaan itseeni. Minä pikkuhilja ymmärtämään ja hyväksyn itseni just kuka minä olen ja ei tarvitse olla täydellinen. että jaksa hymyillä ja positiivinen.

Tulevaisuus ei kannatta pelätä.  






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!