Hae tästä blogista

maanantai 14. lokakuuta 2019

Mitä Minulle kuulut? ja syksy kuulumisia.

 

Mitä Minulle kuulu. Minulle tässä mennyt hyviin. perus sama.  Minun ei tarttee nyt mietiä mitä tekisi tulevia mitä tulee. Olen valmistaudun sunnitellut  mitä ensi vuodeksi valmistus  opinnon suoritus. Uskon  tulossa  vielä vähemmän tunteja ja kevyettä, saatta tula   enenmmä vapaita päivä mutta ei aina. Minusta mielestä haluaisin enenmmän  työskellä.  sain päättän mihin haluan mennä töihin muutama päiväksi  syksyllä. vaikka  tunteja on markkinoida viestintä ja visuaallinen myyntityö, muutama tulossa  lyhyt kurssejä sekä käydä erilaisia  messuilla  rekrytapahtuma. ensi vuonna kevällä työharjoitellu aloitan maaliskuuta loppu näyttötyö. lisää en tiedäå mitä tulee kevällä muuta ohjelmia ja tunteja.

Koulussa kans minulla hyviin. Viihdyn siellä. Minut huomioi. Asenne hyvää. Olen ainoa koulussa  viittomankieliset. 

onneksi saan  nyt trentoudun kun on syyslomalla alkoi jo. :) 

Tähän saa lisäksi kommetoidam Mitä haluatte  tietää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!