Hae tästä blogista

torstai 7. marraskuuta 2019

Eka työpäivä

Tänään päivä eka työpäiväni. elin missä olen työvaltaistettu työpaikan on viadia.  uusi tiloihin muutettu vuosi sitte. Minä tykkäsin ja  ilmapiiriä hyvää.  Olen erittäin tyytyvåäinen palaan siihen työpaikan. olen  3 päivä käyn tiistaina, keskiviikona ja torstaina.   Ehdin tänään ensiimmäinen päivä. vaikka  tunenn työympäristö ja työtehtävä. Otan viittomankielen tulkki tänään mut ensiviikosta aina tiistaina tilaan tulkkia. Minä pärjään ilma tulkkia. otan aina  paperia lappu mukaa kun tarveen.

 aloitin siis  iltavuoroa. puolelta  yhdeltä.  loppui  ilta  kuudelta asti. kokonaista perus kassalla, siivoilin  pöytiä.   Tuttuja asiakas ja työpaikan työ tiimiä henkilökunnan  ovat tuttuja sekä lisäksi uusia  kasvoja.

Minä olen tekemää lisäksi oma sunnitelmani joulua juttuja. laitelen myäöhemmin siitä kuvia ja  kerron, en tiedän milloin.

Ei tässä muuta lisättävä. ehdin tänään ekana päivä.

Kiitos luette kirjoituksen. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!