Hae tästä blogista

tiistai 7. tammikuuta 2020

Paluun arkeen



Ajatelen lyhenny  muutama rivit lauseella. Aloitin tänään koulussa eka päivänä.  paluun arkeen. Tänään  tein työpaikan  päiväkirja. poverin pointi esitys. Minä hallusin tossissani yrittään kokeilla  harjoittelemaa  olemaa stresimättä. Minun esitys kesti 10 minuttia.




Esittely jälkeen.  keskuttelin sain palautteeni  mun esitykseni.   Minä olen ylpeä' en edes  jännittänyt enkä stressiä!!  Olen löupannut   ennen uuden vuoden aatona!  Katsotaa miten keväällä  asti  toimiiko.  Vaikka tiesin  Ei kannatta  edes stressiä.


- Kerroin  luokkalaisten että  oma itsestä ja  ole rehellinen.  eka suoritus!!!

Mutta tänään aivan väsynyt  poikki,  yritin lähteä nukkumaan kun   koitan   säätä takaisi normaali nukkumamenoa-.  -_-  pari viikkoa lomilla..  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!