Hae tästä blogista

sunnuntai 21. kesäkuuta 2020

Mitä olen oppinut kevällä aikana ja nyt?


11.maaliskuussa vika päivä koulusa, mulla oli loppuviikko vapaa päivä. sain koululta  pernataina 13 pvä. oli lähetetty viesteillä  että '' ei suositele  koululle syy  korona. menee kiinni jo 17 päivä.. minulal oli siihen vaikea käsitele itselle. en ymmärrän vielä reagoin en ymmärtänyt  näin kävi mitä tapahtui.  Kun kesti 3 päivä maanataina-keskiviikona kesti päähän sekaisi nukuin vähän ja söin.

- Onneksi sain monen voin keskutella tämä poikkeullisesti tilaanne. koululta, perheenjäseniä, työyhteisön. Mulla oli niin ikävä näitä monta ihmisiä.

Meille koululta ohjastettu  etänä teams. alussa mulle vaikea käyttää ja stressattava.  Mulla vaikea  aika  ja stressaa siitä pitkää pääsenkö ollenkaka työharjoittellua, juttelin opettaja kanssa siihen ei vaikuttaa kouluihin, saan mennä töihin, silloin on auki. 

oliskohan muutama viikko myöhemmin sain tietää työharjoittellu työpaikan menee myös kiinni. oli surullinen.


huhtikuussa ja toukokuussa jatkui etänäopiskeluissa.  Mennyt sujuusti. minusta aivan erilaiselta  etänä. olen syönyt, nukuin, liikkunnan, kotona omia koti puuhaillua piirennyt, kattellut elokuvia ja hauskoja tv sarjoja. totuin ja rauhaallinen  olo  rentoutun. otin yhteydessä moni ihmisiä soitellua videopuhelua.

toukokuussa  enenmmä keävän  sekä kesää. saan kunnolla rentoutua ja hengitän ilma saa happea. että jaksaa  tasapaino. opittu tään tilaanne. päivän kerralla


Kesäkuussa tullut. lämpitään.  minusta tullut merkonomiksi! haikea fiilis koulu jälkeen alkoi kesälomaa :(  Vaikea uskoa on koulu loppui.  En tiedä mitä siihen sanoa millaista  fiilis. mulla nyt hyvää ja  outo  nyt saa liikkua vapasti kaupunkilla paitsi  huolehdin  hygieenia.   erilainen fiiliksellä mitä olin ennen  korona, yleensa minä rohkeasti  ja reipas ja jaksan..   palaudun takaisi  omalla tavalla. 3 kk jälkeen.

Opin nyt siitä positiivinen ja  jatkan uusi arjeen. tiedän ei ole vaara  ohi.
Jaksan tehdän kesäällä kerkesin  pieni valmistujais juhla,  1 kaveri tavattu, kävi työpaikalla käymässä,  kävin kiertelemässä  järvenpääsä työpaikan kysymä'ä työkokeillusta ja työpaikasta, juhannus   yksi yötä jäin rentoutua.

Tälläinen kerroin  oma fiiliksellä.

Kiitos luitte. :) hyvää alkaava viikkoa teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!