Hae tästä blogista

keskiviikko 9. joulukuuta 2020

Joulukuu + mitä minulle kuulu.

Hei kaikki. 

Ajatelen  kirjoitella. Minulle tässä mennyt hyviin ja etsitty töitä. hetkellä. työttömyys  7kk. Yritin tässä hakea ja  lepäillyt. Etäopiskellu. Yritin saada   tuttu työpaikan vuoksi saisn  uusia työtehtävä. ei mikä  onnistunut. palkkatuki yksi  vaihtoehtoa ei onnistunut.  täytyy tässä  jatka etsimistä.  Minulta kysytty että ''oppisopimuskoulutus''  miksei?

Minulle sanotiin ettö ei kannatta lannistua, Minä uskon sen. Minulla on monta vaihtoehtoa. oppisopimuskoulutus tai palkkatuki ovat hyvää.  yritin  mennä  te-palvelu svuilla  ilmoitus avoin työopaikan. 1-2 kerta viikossa käyn lkatsomassa mitä siellä tarjoa, minä kuulin sen facebook nyt  avoin työpaikan :O minä en ikinä  kuulun, en tiedän onko luultavasti luotettava.  :)  itse  kyllä yritin hakea ja lepoa.

Yritän tässä nyt joulukuuta otta itselle fiilksellä. ensi vuonna  olisi oma tavoitteena  oppisopimuskoulutus tai palkkatuki siinä helpotta päästä työpaikalle.  Otan itselle rauhallinen. 


Vuoden  pian vaihtuu   muutama viikon päästä. tullako  hyvää vuodelle. jos  lupaa  hyvä vuosi.

Kiitos, kun luette teksti.

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!