Hae tästä blogista

sunnuntai 1. elokuuta 2021

Työpäivä -21

En kertonut mitää aiheesta työpäivästä, vaan kerran. huhtikuussa Silloin kerroin mitä teen työpäivänä. oli aika muutama viikkoa  kerkesin samoja työtehtävä.  Työskelen kirpputorilla. Teen  neljä tuntia ja kolme päivä.  Mitä työtehtävä minä teen? Enenmmä teen  asiakaspalvelutyöstä. järjestelen pöytiä. välillä oli kassatyö.  hinnotelen.  vien roska pois,  toimistossa papereita  tuhotaminen  silppurin. riittävä työ teen :D :P todella vaihtelevasti työtehtävä. asiakaita palvelen. nyt en keksi mitä mielee tule mitä kaiken tehnyt. :P uusia  ja tuttuja tehtävä. ^_^

 

 

 

 

Asiakas tuttuja ja uusia.  Melkein joka päivä aamusta, päivästä, iltapäivästä ja Ilta. toki riippuu millaista  päivä. vaikutta esimerkkiä sadepäivästä, mutta silti tulevat kirpputorilla.  Mutta  oli silloin poikkeullisesti aika koronatilaannesta vuoksi oli asiakas  vähentynyt oli aika hiljaista tunnelma..

Työyhteisö, henkilökunta ovat huipputyypit ja mukavia. ottivat  minut  hyviin. Minua ei haitta eivät osaa viittomakieltä, vaikka  kysytty multa  sille että ''miten viitota tai halua kysyä viittomakielestä) se on hyvää rohkeasti sanoa.  me toisiaanne  opittu he tietää miten minun kanssa kommukaatioida (lapulle kirjoitaminen,  puhutaa selvä ymmärettyä) tulkinkäytön ainosta  palaveri, minä pärjänyt todella hyviin ilma tulkkia. Totta kai maskin kanssa haastava, olen pärjänyt todella hyviin  asiakas ja  henkilökunnan kanssa.

Kuvassa voi olla kahvikuppi

Kesäaika  menee  todella nopeasti aika. Elokuussa  alkaa jo.  jos saa  nautia vielä, Työpaikan hakenut monta paikka, onneksi sain käydää   työpaikan ja  hakeminen työpaikan. minä pyrin joskus hankisisin toista ammattia ehkä, jos jatkuva haku auki.


Hmm. mulla ei ole tässä muuta. Hyvää alkava  viikko teille! ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!