Hae tästä blogista

sunnuntai 28. lokakuuta 2018

Tyhöharjoittellu 1 vko

Aloitin keskiviikona  Toppia. työpaikan on Lindex järvenpäässä.  joka päivä työssä  alkaa klo 10.  6 tunniksi. teen aamuvuoroa ja joskus tarvita  viikolopuna.

Tapaasin työantaja, hän esittele  paikka kiertelimme   lindex:ssä ja  henkillönkunnan.

Minulla oin  alussa teen niitä pohjoistyötä,  pomo opeta minulle eka tasolle. jälkeen teen itse. eteenpäin tulee tulossa  näyttöä varte minua peredytä opetellaa  niitä kaikki työtehtävä. valmistaudu siihen.

teen ensimmäinen työtehtävä varastolla. purkkasin  laatikoita ja henkkaroittin vaateita. 

Käyty  ylhäällä myymälä puolella siivoili naisten osastolla ja sovituskopilla asiakas osa  jättänyt kopilla. niitä viedää oikein paikkalle.  kohtaaminen  asiakasja minulla on mukana tulkkia   muutama päivä. tutustua  työympäristö. minulla on  pieni vihko taskussa mukana. jos tulkki ei ole paikkalla. sen on apuna. uskon pärjän siellä hyviin.

 mulle mennyt hyviin tänään päivästä. olivat hyvää asenne ja otti mut huomioida ^^ uusi haaste tule!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!