Hae tästä blogista

lauantai 20. lokakuuta 2018

We Have a Dream 'you can! '' 2 osa

Jotain kannatta pientä otta ei tarvitsee iso.  Mikä minua tekisi mieli thedän. ensi kannatta  opiskelen loppuu asti. opiskelen  merkonomina toka vuonna. ehkä jälkeen? toisen ala:lla. media-ala. aina  siihen asti unelmoinut!  tähä  monta  aikaa on. mietimistä  vaadin aikaa. 

Minulla on  ihanaa harrastusksia. vaikea nyt nähdää ennusta tulevaisuustta.  valmistun jälkeen tekisin. luultavasti työpaikan ja muuttoon uuden koti. haluaisin lisää kehittään englantia. viime tai toissana vuotta sitte. Ulkomaa lähdöstä englantia kurssi tai tiettyihin oma ammatti työ hyötyisi  kehittää  nopeasti  oppia kielinen.
En nyt pitkää aikaa mieti ollenkaa. ainaki aion ollaan suomeessa. on se mielenkiintoinen lähteä muualla mailmaan. 

Kun tykkäsin valokuvaaminen, minulla intoahimoa. Olen lapsena  asti halunnut aina näytelijänä. Tykkään näytellää, olen luova ja ilmaisuus ihminen. oppia vuorovaikutus ja viestintä ihmisten kanssa.  teen niitä  aika paljon runojen video tekoa ja  filmien video tekoa. 


 tulevaisuus: haluaisin kyllä auttaa ja  opettaa suomen viittomankieliset  kaikkia viittomakieliset  maahamuuttaja lapsia. oppia omia kieltä maat sanoja.  tein niitä muutama työharjoitelussa peruskoulusta. En muista mikä nimi. on  aivan mahtava kokemusta ja tutustua ihmisiä. 
 
kyllä media-aloista jostan eniten tykkään filmien tekoa ja ohjata ihmsiä kanssa.




 Ajatelen kertoa mistä osaan ja mistä olen hyvä. taitoni? Motivaationi.

pitää sanoa mitä osaat ja mmikä olet hyvää taitoa. minä' osaan piirtä, kuvata kameralla. sekä kuvia  tagia, elia sarjakuvia  esille kuvia editoida.




sano sen äänen ''sinä voit ja pystyt siihen.

Jos joku sano ''et pysty siihen, et tollainen voi työskellä,  et  sinä kuulu mihinkää tiimimme,''

 pöh! mielestäni  sitä ei tartee  välitä. 
sinä' voit mennä ja  me  olla erilaisia, pystytä työskellä ja mennä jonnekki opiskella.
 be strong
 because things will get better. 

It may be stormy now, but it never rains forever

   - TRY EVERYTHING, -BE BRAVE! - BE HAPPY! - BE SMILE! - BE HERO!
     BE YOURSELF! - BE UNIQUE! - BE TRUE! -  BE HONEST! -  BE FREE!
  - BE STRONG! - Be Positive -  WE HAVE A DREAM!

  Jokaiset huolehtia ihmistä, tukea, kannusta,  annetta toisiaa mahdollisuus. positiivinen! 

kun katot  ylöspäin älä alaspäin.



 minulla on  ihania ihmisiä kannusta minut ja tukea.  joka antaa voima vahvasti, että minulla ei ole hätää, minun pitää tajua että  tää ei kuolee mailmaan. Niiden kuuneltu kokemuksia. minä ymmärräsin kokonaa, en oon ainut.

    ''you can'' or ''I can''



*Menneisyys ei voi korjata on myöhässä
tulevaisuus  voi korjata*

ei saa olla vihainen itselle. luota itsesi että saat. 





Kun musta tie
  Kukka on  maassa musta väriä roiskuu sade vedee tulvaa
   kun aurinko kirkain kukka nousee tulee  paremmiksi

 Yksi pieni positiivinen
Ajatus aamulla
voi muuttaa
koko päiväsi 


Tehdän loppu asti. ei saisi koska luovuta.

 olemaa rohkeuta
olemaa  oma itseäsi
olemaa itsevarma
olemaa uteliaana




















Kerron  ajatukseni siitä. pääsin  pitkäälle mustan tielle  ja pitkä matka pääsyä. työttömyys takia monta vuotta taistellu todella  rankka elämään. vaikka ei sitä enää puhua  negatiivisia asia. opiskelupaikka pääsymistä. sinne menee kehittäämää itselle kieltä ja vuorovaikutus viestintä.  pitää oppia  toistua  '''en saa luovuta ja  haen   vaan rohkeasti' jos kuka sano '' ei kuuroille se on esteenä'' 

minulla on edelleen unelmani. mistäö haluan tehdän.
Kiitos luitte! hyvää viikolopuna teille! ^_^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!