Hae tästä blogista

lauantai 3. huhtikuuta 2021

kerron omia kokemusta. mitä tarkoita moka? onkohan se hyvää asia?

40 Gorgeous Spring Wallpapers To Brighten Your Day - Inspirationfeed

 Tämä ei ole aiemmin kirjoitettu aiheesta. Haluaisin jakaa kokemusta mitä sanal  oikeesti siis tarkoitti moka ja epäonnistuminen.  Minä käsitäkeni aluksi huono asia. Minä yleensä jännitä kun uusia työtyehtävä tai koulussa opetella työvälineestä. esimerkkiä kahvi keittämine ei ole mikä kamala vaikea, silti niitä erilaisia  keittimen  merkit. niitä opetella ensimmäinen kerta opin. Huomasin  joskus muutaama vuotta sitte. koska se ei ole  huono asiaa, ei tarvitsee hävetää. olemaa rohkeasta kokeilla jos lasi tippuu meni rikki aina selvittä. sitte seuraava aske se korjaantua. muistan se ei ole mailmaaloppu ei kaatu siihen. esimerkkiä tanssi tai näyttelijäksi sinä kaadut,  nouset takaisin tee uuhdestaan.  Moka  on hyvä asia. ''ei kannatta sanoa en osaa tai en pysty'' 

Minä mietin  minun ammatti merkonomina ja taidsta ei katsotaa miten minä osaan tai kuinka kehitynyt. vaikka minä osaan ja vastuullinen työpaikassa. koska  ikäinen ei katsoa  numeroa ja eikä todistut  numeroista. vaan motivoitunut ja asenne. sama  idea  oppiminen  uusia kieltä vaadita  aika oppia kestä. ei moni ehkä  nopeasti oppia  ''kiinalaista, venäjä tai Espanjaa'' ei haitta,  pääset perillä huippulla vuorelle. vaikka jännittää, saa vähän jännittä.

Jos unelmat, se syystä ottaa kiinni, tutkit tietopaketit, taidot. Mokat ei ole  huono asia. pääset  huiput vuoret asti. hävetä ei tarvitse. jos alkaa hätäillä menee virhettä. ota rauhallisemman ja hengitä rauhallinen,  mieti mikä menee mielessä. seuraava aske ei toistua.. varmasti kaikki jotain mokanut tai epäonnistua.  

 Mun kokemusta:  

Minä osaan piirrän, videoeditohin. Minä enenmmä ilmaisuus luova ja valokuvausta. ei sille  sanoa minä huippu vuori asti en, koska vaadita kamerooihin käytön oikein tavalla. Minä krirjoitan  hyviin  harvoin  teksteihin runo.  Olen enenmmä sosiaallinen  ihmisten kanssa. Minä valmistuinut ammatti merkonomilla, ammatti en ihan kaikki huippua valmis. tässä aika oppia lisään uusia. vaikka minä olen  enenmmä asiakastyössä ja myynnintyö enenmmän.

Ammati ei tartee ihan heti valmis  huipulle vuorelle. 

Kiitos, kun luette blogikirjoitus. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!