Hae tästä blogista

sunnuntai 25. huhtikuuta 2021

Työpäivät

Aloitin 15.maliskuussa töissä. koronavuosi jälkeen. kuinka olen todella iloinen. pääsen töihin tuttu paikka ja henkilökunta. Tähän työ ei ole työsuhdessä. vaan olen työhakija. saan hakea sama aika töissä  kirpparilla ja työhaku.  vähän tekemistä. ei tarvii olla kotona makaa sohvalla.  vaikka kotona  voi tehdä jotain.  vaikka oli välillä stressattava ja mietyttävä aika pitkä vaikea saa työpaikan. silti kyllä tajuan koronatilaanne vaikea.  opettelen  vedä hengitystyä ja auki  rauhoitunut,   'kyllä se tule ja päivä kerralla'' mennä  askele eteen.  joskus tule positiivinen ja negatiivinen välillä. silti yritän olla vaan positiivinen. minä opin en saa kirjotia jatkuvasti negatiivinen , miten vältän? yleensä minä vaan mene pois ja en kirjoitan mitään, silloi rauhoitun.  eteen ja ylöspäin. luotan siihen saan joskus työpaikan ^^  pitää uskoa sitä.  valossa tule, kuka siemenet kasva, parempi suuntaa. Minä olen siis tyytyväinen  tällähetkellä ja otan  vaan  kahvikuppi ja istun sohva, ''olisin'' vaikka  maski kanssa haastava, huomasin  asiakas näki mulla nimikyltti ''viittomakielinen harjoitelija'' mutta ennen sitä yritti puhua mulle, kun en kuule. ei ollut tulkki paikalla.  hän alkoi kirjoita mulle lappua.  maski käytön  haastava. tämä mennä päivä kerralla. yritän   paremmalta  palvelen niiden. toivottavasti  tilaanne pian ohi.

 En enää mietiä tyhmä  menneittä 2020. 😷👎   katson nyt uusi  vuodelle 2021. näkisin monia ihmisiä tänän vuonna. voi halata. 💗❤️♡♡♡  Minä en mitä odotan vuodelle. eniten   ihmisiä. pääsisin ystävä kanssa  kivaa reissua tai olla vaan kotona.  minä en tiedä,.  :)  kun olen töissö luultavasti kesä jälkeen vielä.  eniten tuttuja, ystävä, kavereita. en kunnolla viettänyt koronavuosi ajalla,  aika vähäsen. viime kesällä  ehdin muutmia ystävä.  

 

Mitä teen töissä?
 työskelen kirpputorilla. Teen  neljä tuntia ja kolme päivä.  enenmmä teen  asiakaspalvelutyöstä. järjestelen pöytiä. välillä oli kassatyö.  hinnotelen. Minä teen  enenmmä järjestele  pöytiä.  vien roska pois, riittävä työ teen :D :P todella vaihtelevasti työtehtävä. asiakaita palvelen. nyt en keksi mitä mielee tule mitä kaiken tehnyt. :P kerkesin nyt 5 viikkoa.  aina  joka viikko tule uusia  ja tuttuja tehtävä. ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!