Hae tästä blogista

perjantai 21. joulukuuta 2018

Työharjoittellussa 2 viikkoa. 1 osa

Kerron nyt pikkuhiljaa  lähellä Loma.

mennyt hyviin kiirellistä ja opittu satoja  sanoja ja satoja ihmisiä. Asiakkaita saanut palautteista kehuja  positiivisiä että olen hyvää myyjä ja osaan palvella.

 työantaja antoi minulle ohjeen joka päivä noudata tehtävä. tein suurosall itsennäiunen työ ilma ohjaausta. koitin selviäydyn siitä onneksi saan kysyä henkilönkunnalle jos epävarma.
varastolla koko päivä. koska ketää ei ole siinä. kuka ei pysty tekee. henkilökunnalla on tosi kiirellinen. minä ainoa tein kaiken. HYVÄ MINÄ! mutta onneksi työtekijöä tuli välillä katsomaa miten menee.  myymälä puolella sovituskopilla siivoilin ja vien vaateita oikein paikalle.
en ennen yksi tehnyt. selvisin siitä! uusia asioita. jos työantaja koko päivä poissa-. sitä pitää osata kaiken tehdän.

Oon todella viihtynyt siellä  Töissä. pikkuhiljaa  harjoitele.

Tällähetkellä työskelen edelleen sama  työtehtävä kassa-työ,  myymälä osastolla lasten ja naisten puolella kuulu minun  alueen vastuus. 

 Mulla riittävä työtä :D  uusia oppinnut niitä oli myynninseuranta ja asiakkaita uusia sanoja paljon opittava. joutuu  toki osata vastata kaikki, 

Ihmisiä on  todella paljon möäärä liikeissä koska on joulu. joulu alennuksia ja  joululahja  ostos takia.

minusta mielestäs hyvää. koska asiakkaita  ovat tyytyväisiä. että he käyvät Lindex. myös kun näen  asiakkaita ''miten voin auttaa ja millaista etitte'' silloiin pitää osata  kaikkista  tuottesta tietään, silloin tällöin  välillä ei tiedä.  sanon työtekijä jatka  siihen  loppu asti silloin on suoritus. ei jätetää väliin.





myymälä alue  yleensäö aina pitää ollaan katsekontiki ja hymyile sekä vasta niitä kysymyksiä. 
 pöydällä puseroa ja farkut ovat aiva sekaisi. niityä pitää myös viikaus siistiksi.  kuka ei kerkeen. aina joku seiso viereessä, työtekijä tuli sanomaan voin tehdään. viikaus niitä.

purkaus laatikoita ja vein niitä oikein paikalle varastolle koriin. sekä henkkaroitin sekä hälytin niitä. olen hälytänyt niitä esim ''neulatakki, villapuseroa, yöpyjamat''. niitä osa laatikoita oli kosmetiika tuotteen niitä viedää ylös myymälä puolella. Osa niitä baby tuotteen eli peinemmälle vauvoille vaateita täyttöön itsennäistä ja samalla tutustua aluen pienemmälle ja isoille lapselle osaston.










Kiitos luitte. jatkuu 2 osalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!