Hae tästä blogista

perjantai 21. joulukuuta 2018

Vika viikkoa 19.12.-21.12. (2.osa)

 Miksi kirjoitan kaksi osalla? koska  unodin kirjoita 2 viikkoa ajalla :D nyt alan erikseen miten meni  näyttöä ja vika päivä.

Näyttöpäivä on keskiviikona. opettajani tulee käymään olimme  työantaja toimisto huoneessa. Hän kyselee mulle mite mennyt ja  mitä kaiken tehty töissä. vastaileen kaikki sille. sama työantaja kertoo minusta  motivaatiosta ja oma-aloittellisuus.  keskutellua kesti puolitunti.

loppuu keskutellu oli arvosana kokonaisnen on H2! oli tosi hyvää ja tyytyväinen.








Onneksi se on näyttökoe OHI!!!  nyt sain vihdoin oa rauhaassa tehdän  työpäivät. 
















Vika työpäivä :(





















Perjantaina 21.12.

8-viikkoa ehti mahtua laaja monipuolien työtä. oppinut henkilönkunnat ja asiakkaita opin niitä  sanat. näillä kauppa-ala tuttua mulle juttua. silti joka päivä tule  yhdellä sana yhdellä kokemusta. haastava työ on. pitää osata  tunniosta   kauppa-liike ja sekä osata vastailla  asiakkaille 'palvella niitä.''    kauppa-työskellyä ei ole todellaka helppoa. sekä riippuu millainen työpaika ei välttämättä kaikki sama.

Tein tänään työantaja pyysi minun tekemään siivousta  lasten osastolla. heti kun siivous valmis, saan pidemmäksi ruokatauolla. poikkeusta koska  työpäivä viimeinen,  samana  pomo antoi mulle  pientä lahja huopaheijastin. ikävää on! :( 

Henkilökunnat kehuivat minulle taas. olen tosi hyvä ja  tein kaikki hoidettu suoritus. Pärsjääsin tosi hyviin.

Kiitos luitte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!