Hae tästä blogista

lauantai 5. syyskuuta 2020

Mitä tein kesälomalla?

 

Ajatelen kirjoitella lomalta, vaikka nyt on syyskuussa. ei se mikään haitta ja ei ole väliö onko myöhässä kertoa.   heti valmistuimista jälkeen. heti reissulle ei vielä mennyt. vaikka oli  alkuu kesäkuussa juhlittu, korona huolimatta. Kakkuja  ja lahjoja saanut  monit  antaanut minulle. :3 piristyin ja  että voimaa jaksan  iloa. 

 

 

 

 

 

 


                                                                                                                                                




                  

 

                     Minä kävin pitkää aika Kaverini kanssa Willa, eli hyvinkäällä.  otin upea hienoa kuvakaapaus  valokuvattu ;)  Coffee house kahvila :P <3

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kesäkuussa ja heinäkuussa vietetty. jotain kymmenet  kakkuja syötyt  ja paljon lahjoja saanut. olen kiintollinen. tykkäsin kaikesta lahjoja.  pirirsatyi. olen iloinen  onnistui toteutunut  juhlia. Korona huolimatta.En tiedä  keksi muuta sana kuin kiitos. tämä keväll'ä  korona  sotketunut kaiken.  vaikka sitä ei voi mitään.. kiitos olette tukenut ja alusta lähtien opiskelupaikka saamaminen. olette olemassa. tämä iso mulle juhla merkkipäivänä 30-wee ja valmistuin merkonomina. 

 

 

 

 

Kyllä Fiiliksellä hyvää, mitä oli keväällä. tiedän  voin ja pystyn unohta sen en ajatele  mennettä. katson tulevia päivä kerralla.  Minulla kyllä työpaikan paras. eli olivat minun kannusta  ja tukea työelämä ja pelisääntöä.  minä olen sanonut miljoona kerta. Haluan kirjoitan. omiasanoja ajatus.









  


















 Ensimmöinen  meni juhannuksen  kaverini kanssa  kotona vietetty. Mutta menimme jälkeen muutama viikon mökille heinäkuussa muutama päivä turussa.


Olin turussa saaristolla olin en muistan monelta  päivänä yötä.  :D olisikohan 3 tai 4  yötä. :P  

Noh mutta  kerron mitä tein mökilla ystävälläni kanssa. olemme pelaillua monopolia, katsottu muutama leffa netflixiä, kävelty luonnonpolkua,  otettii aurinkoa, otin niin useimpia kuvia otettu! miksi just näin!  :D  onneksi otan niitä parempia ja  hyviä kuvia otettua. söimme  grillatuja ja käyty saunoilla. Nähtiin lampaita ^_^  En muista milloin viimeksi mökillä, 2-3 vuotta sitte, varmaa? :P  Oli ihanaa käydä taas  tuolla turussa..

 

 

 

 

 

 






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

valitsen muutama kesälomalla kuvat, oli siskoni kanssa  käyti ympärillä helsinki töölölahden. lintsillä, ostetti sieltä jätskiä :P 

 

Kävin  eri päivänä tuttu vanha luopkkakaverini  . käytti syömässä, lörpötelly pitkää, kävelimme  jälkeen  katsomassa  oiskoha kissakahvila vois  päästä sisään, kun eo pystytty kun kahvilassa aika täynnä.  pitäisi varaa aika. kun  juuri sopiva  löysimme  ranskalainen kahvila. ranska kahvila   hienoa, pieni, valoisa, kahvia :P  Kaverini ehdotti minulle menisimme magnum-pop  kamppissa kävellä  joku 7 minsa päässä,   elokuussa 10 päivä saakka. onneksi ehdin siihen. tosi hyvää. <--- vasen kuvassa näkyy :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ei taidan tässä nyt oikein mielee mitä kesälomalla. onneksi  ehdin hyviin kaikkia mitä kesäällä korona huolimatta..   kävin  site kirppitorilla muutama paikka. 


Minä kerrottu mitä kesälomilla tehty. kerron sitte mitä olen tekemässä  syksy sunnitelma, vähän  maininnut. :)

kiitos, kun luette <3  Hyvää syksy teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!