Hae tästä blogista

lauantai 5. syyskuuta 2020

Omiasanoja, valmistumis jälkeen.

Kun kevätjuhla ei toteutua korona takia. Minulla monia parhain työpaikan pomo.  kiitos annoitte minulle uskalla itseäni ja annoitte min mahdollinen.  Toivon teille myös yrityksenne pysyvä talo pystyllä. Kiitos olette olemassa. Uskallan jatka tulevaisuus ja näytän osaan ja pystyn. En luovutan ja en pelkään mitään! mutta vaikka työpaikka vaikea saada ja yritin monia paikka hakea.

- Ilma heitä.  Työttömyysjakso, ei kovin mulle helppoa. yritin todella kovasti etsin opiskellupaikka ja työpaikan. minulta tieto vailla työelämästä, pelisääntöä. hakujen miten tehdän. vaikka minua autetaa koko aja mielestä oli vähän ja ei riittänyt selkeyttä. ei silloi kuka huomioida esim työvalmettaja ja te toimisto.. muistan te toimisto  asiantuntija  virkkalija ei ehtinyt auttamaa minua. Minulla vaihtui  7 virkkalija. Minä jouduin kertomaa useimpia kerta  minun tausta ja työtilaanne millainen. -_- onneksi paitsi työvalmettaja  auttanut minuun. Tämä työpaikan  2 yritykseen. pääsin. eteenpäi   kerralla askele.

- kirppitori 2015 elokuuta ekaa kertaa töihin niin olin pääsemässä vaikea Olin aivan rikki ja en osannut mitään. silloin en osannut mitään. moninaisista asioista mitä sillon elämässä pyöri, yksi syistä oli just että mä olin vaatinut itseltäni oman jaksamisen kannalta ja sit yhtäkkiä en jaksanutkaan enää. Ensimmäistä kertaa ovea aukaistessani minua pelotti, enkä luottanut kehenkään. Alusta asti kuitenkin sain kokea, kuinka työyhteisö tuki minua ja kannusti eteenpäin. Muistan, kun ensimmäistä kertaa pääsin kassatyöhön, enkä meinannut uskoa että sain tehdä asiakaspalvelutyötä! Välillä tunsin itseni araksi edelleen, ja minulle oli haasteellista toimia ihmisten keskellä aikaisemmista kokemuksistani johtuen. Minua on aikaisemmin syrjitty viittomakielisenä, mikä on satuttanut minua ja tuonut pelkoa. työskennellessäni sain kuitenkin useasti kehuja asiakkailta ja työyhteisöltäni, ja palautteen myötä aloinkin pikkuhiljaa luottaa itseeni, ymmärtämään ja hyväksymään itseni juuri sellaisena kuka olen. Hyväksymään sen, ettei tarvitse olla täydellinen. työkavereiden, esimiehien ja asiakkaiden tuen ja kannustuksen myötä olen kasvanut ihmisenä ja löytänyt tien valoon. He tukivat myös minun kouluunpääsyä. Nyt uskon itseeni jo paljon enemmän ja uskallan unelmoida paremmasta! opiskelin Spesiassa liiketaloutta Merkonomi. valmistuin keväällä toukokuu lopussa.

 - Niin siksi mä sanon tän teille koska Viadia ja eläinkauppa on ollu mulle sellanen levähdyspaikka jossa ladata akkuja ja rauhassa kasvaa vahvemmaksi. Niin mä todellakin toivon nää yrityksenä jäisi pidemmäksi aikaa. - annatte sille jaksoitte kärsivällinen miten huomioidatte ja jaksatte paahtaa eteenpäin. Tosi paljon tsemppiä teille!!! Ja Minä muistan ette vaadin itseäni liikaa vaan teen hommia rauhallisella tahdilla. (Tää ei nyt oo mikään mailmaankaatu! siivousvuoroista tai muista työtehtävistä). 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   


 

  Ihailen toiminnan sisua ja periksiantamatonta asennetta. Arvostan ja kunnioitan työtiimiä ja johtajia. Heistä on välittynyt uskomaton toiveikkuus, usko ja positiivinen asenne. He näyttävät hienoa ja arvokasta esimerkkiä niin monella tavalla! tulevaisuudesta sekä uskoa ja uskallusta toteuttaa sitä täysillä ja koko sydämestä, toivon että te jatkatte työtä vielä kauan! Olen kiitollinen siitä, miten ViaDia-torilla. edellinen eläinkauppa.sekä uutta toiseen paikka eläinkauppa (Finnpets) työskentelyn kautta olen saanut alkaa voida paremmin. Nyt lähden kohti uusia seikkailuja ja uusia tuulia, hymyillen ja unelmoiden!" 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mitä syksyllä teen?
Olen tehnyt  sunnitelmani syksylle  työkokeillu eläinkaupalle.  Ei tähä oikein voi jäädä roikkua kotiin istumaa paikalle. saa kokemusta. Aloitan töihin   1.lokakuussa. Tämä eläinkauppa on ihan uusi yritys,just menenn siihen. 3 vuotta sitte iha erilainen,. 3 kk tekemää työkokeillua. joulukuuta  lopussa. 

 Mitäs jälkeen alkuu vuodelta? varma luultavasti  etsin töitä, Jos ei löytyy työtä. luulen menen  taas tuttua työpaikalle kirppitoriin. en tiedä vielä. keskityn ensin   ekana  tärkeysjärjestys. kun sit  vetää ruksi valmis. ..........................................................................................................................................................  

 

'' Kun päivä kerralla, et menetävä mitää, nostat kukka ja katselet kirkasta merta. sinä päätät luovutatko, kun kannat laitat kukkia maljakolle. päätit taistelet loppu asti. Kuuntele mitä sydäntä sano. unelma kiinni ''

 Kiitos , kun luette tämä teksti.

Hyvää syksyä teille!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!