Hae tästä blogista

perjantai 4. toukokuuta 2018

Top jakso 1 vko





















Maanataina ja  tiistaina oli vappuna on silloin vapaana.

Aloitin  2 toukokuutta keskiviikona. Viadia-torilla taas jälleen. tulee paljon uusia haaste. aamulla heti aloitin eka työ kassa:lla kassajärjestelmä on mulle tuttua.mielestäni ei mitenkään vaikea, paitsi   tosi tarkka pitää katsoa  hintalappuja olis alennuksia osa ei.  teen muuta pientä homma  järjestele  tavaroitteen pöytiä. sekä kahvio ''kahvi keittäjäksi'' :P  Aika paljon enenmmä kassalla. 
Minulla tullut paljon asiakkaaita. mielestäni mulle annettu kehuja palautteen ja positiivisia ihmistä.  Olen  tosi iloinen minulla on ''nimikyltti'' lukee että
''viittomankielinen harjoittelijana.''

Että asiakas  ymmärtäämään minut ja katsenkontiki, puhella selvänä, aina  voi sanoa jos en kuule ja  pyytä anteeksi ja toistua. Uskon asiakas   ymmärtään mistä kyse. minulla nimikyltin. Minä pärjään tosi hyviin ja oma vastuullinen  kassalla. Tulkki tulee jos tarvitse tilaanne mukaan. itsen luotan pärjään tosi hyvin.


Aloitin keskiviikona alussa  jännitin. jälkeen   Olen  tosi  rentoauttunut mielinen ja rauhaallinen.

Noniin seuraavana toisena  viikkoa kirjoitan sitte uusi viikko. Ehtinyt 3 päivä töissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!