Hae tästä blogista

keskiviikko 30. toukokuuta 2018

Top-jakso 5 vko

Nonni!

 Viimeinen työ. Mainittu  blogikirjoituksessa työtehtävä sama työtä tein. kassa:lla  joka päivä. onneksi ei enää stressan.

Tiistaina Näyttöpäivä Koe! jännitynyt opettaja ja työtekijä olivat seuraan minun hommissa  näyttään miten osaan ja mitä kassa käyttää tarkoitusta!

Loppu keskutellu pomo ja työtekijä sekä opettaja. ekana minun pitää kertoa oma  arvioni ja lopuksi  olivat sama mieltä.

Loppu tulos oli: kiitettävä.  minä vedin hiljasta ja ei jälkeen sanonu mitään. minä tosi yllätynyt.





 Minulla enää huomenna  torstaina  työpäiväni aamuvuoroa. olen tosi iloinen ja sain ollaan oma aika kokeilla ja vastuullinen. se on motivaationi! olen valmis kaiken ja auttamaa.
 Kiitos niiden tuesta työ-tiimille ja perheelle. onnekas sain opiskellupaikka.

Näyttöö on ohi. Minun näyttöö enää 3-4.
seuraavana  vuonna tulla näyttö nimi on  ''toimistopalvelu''
opinnon tulla  ekana asiakaspalvelu
toisena toimisto. sekä kolmanella taloutta.

mutta olen valinnut silti asiakaspalvellu  tokana vuonna.
kolmas myyntityö visuaallinen.


Perjantaina olis kevänjuhla. sitte alkaa mulla lomaan! elokuun jatkuun kouluun..



Hyvää kesää teille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!