Hae tästä blogista

keskiviikko 23. toukokuuta 2018

Työkokeillu Nyt ja jälkeen

Viadia kirppistorin jälkeen ota rentoutua loma kesäloma!.

olen tehnyt  monta vuotta  työssä ja tutumpia paikka sekä työtehtävä.  tunnen vastuullinen  työ. kerron  lisään seuraava  blogikirjoitus.
  
tapaasin eka kerrasta vuodesta 2015 työkokeillua he auttoi muhun opiskellupaikka.. vaikka ollut moneen vuotta työttömyyttä. melkein 4-5 vuotta. sain viime kesällä opiskellupaikka.. minä olen kiintollinen! he todistaa että minä olen motivoitunut. 

Olen tyytyväinen ^^ ihanaa työtekijöitä ja pomo, hyvää asenne viittomankielinekohtaa ja  he  ymmärtään mitä kieli on.. he ottava huomioida.  pärjään hyviin heidän kanssa.



 Mietinnyt  tunnen työtekijöitä ja  pomo. he ovat hienoja ihmisiä ja he ovat huumoria ihmisiä myös ystävällinen sekä hymyväinen!



 mut nyt pärjään ilma heitä apua. 
minä pärjää itsennäisesti ja pystyn puolusta itseä. minä uskon itseä. en pelkään uusia ihmisiä. tunnen vahva nainen ja rohkea. jokaiset on unelmoida ja pysty siihen!

Täytyy lähteä eteenpäin opiskelen  2 vuotta opiskellun en tiedän missä seuraava paikka top-paikka, ei ole vielä. joudun olemaa uusi työpaikka. näkeen syksyllä vasta.

Kun valmistun ei ole varmistettu missä mennä ja mihin todennäköstä muuttan uusi asunnon ja työpaikan. siihen menee aikaan.





 olen iloinen. saan kokeilla ja opin uusia.
uusi haaste
uusi asioita oppiminen
 










 Tärkeä on olemaa oma itseä!
Älä muuttaa
just olet sellainen
Mistä tykkäät
pidetään huoltaa toisiaan!

nauru pidentää ikää!
 

Kiitos luette! :)



  




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!