Hae tästä blogista

keskiviikko 9. toukokuuta 2018

Top Jakso 2 vko

 Noniin taas toisen viikko mennyt. Koska mulla  huomenna ja ylihuomenna  on vapaata. torstaina on  helatorstaina on pyhäpäivä.

Minulla mennyt tosi hyviin töissä ja  vielä itsennäisesti vastuullinen kassa:lla, järjestelin pöytiä, siivoustyö, Riittää työ.

Ensi viikolla tulee jotain uutta  työ. en tiedä mistä aloita työ. todenäköstyä kassa taas.


 osaan kysyä työtekijälle mitä teen twehtävä, kuin olen aina kassalla. koska kassa kuulu minun  työtehtäväni olemaa paikkalla.

Tulee paljon asiakaita ovat tuttuja ja  uusia ihmistä. Työtekijöistä ''myyjät ovat mukavia!'





Minulla oli ope ja työantaja kanssa  näyttösunnitelmista  keskutellaa niistä mitä tavoitteena niitä toteuttaa työtehtävä, opin niitä ensi harjoitelen jotan en koskaa kokeillua åpaitsi harjoitellu kokeilemaan  muutam kerran.









Kerron seuraavana  viikkolla miten menin töissä.
Hyvää helantorstaina ja loppuviikko kaikille!

Ihanaa  on kesää tulee!!!! luvata tulla aurinkoista tässä kuun loppuu! toivottavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!