Hae tästä blogista

sunnuntai 8. joulukuuta 2019

Joulukuuta omiasanoja työpaikassa



Aika vauhdilla viikko. Nyt  alkaa viimeinen vuoden  joulukuuta. Enää pari viikkoa työ. sama työtehtävä.  Riittövö työ. kun kassatyö ei tarvitser aina istua koko aja, silloinb toinen on paikkalla. kassalla ei koska jättä yksi.

joulukuussa  Minulla tulee mieleessä ajatuksia pohdit omia sanoja. kaksi viikko sitte tiistaina
keskustelimme työtiimi kanssa aamulla. Minä en olen pitkää aikaa ketää puhunut aiemmin siitä kun olin työttömyys jakso ja miten löysin työpaikan kerroin mite mulla ollut rankka aika. Kerroin siitä lisäksi viittomakielen liittyvä. Minä olen unohtunut vanha tyhmä muistoja. Työtiimi auttoi tätä asti pääsen opiskelu pääsyä. Vaikka olen nykynen enemmän itsevarmuus. Pitkää polkulle. 


Minusta mielestäni hyvää välillä juttella ajatuksia. vaikkei kannata  olla liian  negatiiinen ja  huono asenne.  sen antaa olla menestynyt ei voi korjaantuinut. Mutta  katsoo eteenpäi tulevia päivä voi korjatua. Kun jaetaan tarina kokemuksia. VAikka ei ole pakko usein kertoa.

Opin siitä ei saa  olla vihainen ketää vaan antaa ollaan. Asenne pitää muuttua.
lisäksi  liian vaatiin itsestä Minä opin siitä ei se ole myöhässä koskaa. ei tyarvitse huippua osaa. 

Työssä pitää  osaa  sopia  toisia kanssa  kuka tekee. vaikka  oma ala ei ole. Työpaikan  voi olla saata vaikea päästä. Asenne muututtava!

Lisää kuvateksti
jos työpaikan tai opiskellupaikka vaikea eik' pääse. positiiinen ajatus välillä. mutta  minusta  kurja on vaikea päästä. mulla on kokemuksella en pääsen työpaikan. en tiiäö lasketaako kesätyö pääsin? -

Minä pääsin siihen jouluyapulainen  haastatellua.  myöhenmmin  tiedän että en pääsen siihen.-
Minä en pääsy muualla työpaikan muuta kuin mainitsin. toivoisin pääsiisn valmistun jäleen oikeassa työelämässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!