Hae tästä blogista

maanantai 23. joulukuuta 2019

Omiasanoja Blogista

Ajatelen kirjoitella tänne vielä. olen kirjoitanut jo yli 150 artikkeli 3 vuotta. Mietin lopetanko blogista tai tulla välillä tauolla. kun jos ideoita tulee  artikkeli jos keksin mielenkiintoinen. Omalla tavalla luovan ja ajatuksia  sanat.   sitä ei tarkoitan että lopetan kokonaan. vaan  muille lukijoita kiinnosttava ja  uusia kokemuksia jakaama muille kanssa.


Opiskelen tällähetkellä Merkonomina  vika vuonna. Valmistun ensi vuonna kevöllä.





 olen jakaanut kokemuksia viittomankielellä työelämästä ja opiskeluelämä. Blogia hyödytä paljon suomenkielellä korota. Bloggaaja tarkoitus  valitse  yksi tai enenmmän kiinnosttava kohten aiheita. jos keksi enenmmä  Kiinnosttava aiheeta.

Kasvoin paljon vahvempi ihminen ja itsevarmuus. Mutta opin tänään vuonna  että en saa vaadin liika ja stressi liika. otan rauhaallisempi oma tahti. unelmani en luovuta ikinä ei koskaan! Tiedän unelma  kiinni! Huomasitte varmasti olen enenmmä valokuvaus ihminen tykkään niin  hirveesti kuvata. Olen siihen asti halunnut  lähteä opiskelemaan  media-asstenttina.  tykkään paljon myöski näyttellä harrastuksena. en ikinä luovutanut. siksi opiskelen nyt  tällähetkellä merkonomina. viihdyn siellä koulussa.

Eli  en olen siis lopettamassa  Blogaamisa. kun vaan löydän oma itselle mielenkiinntoinen asiaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!