Hae tästä blogista

torstai 26. joulukuuta 2019

Mitä näen vuodelta 2020

Kuten tiedätte opiskelen merkonomina viimenen vuonna. valmistun ensi vuonna keväällä Minusta tulee siis ammatti''Merkonomina''  En oikein osaa sanoa mitä näen tulevaisuus. siis yritän hakea niin paljon työpaikan, Mulla kovaa paikka ja jännittä. en saa liika. olen hakenut  ja pääsi tyähaastatellussa  kesätyö koulu asuntola töihin siivotyötä. jouluapulainen työ cittari järvenpäässä sain työhaastatellu kutsu. Myöhemmin sain viesti en pääse siihen paikka  siellä vaikea valitta päätös.

Ajatelen jos en pääse missä työpaikan. kotona harjoitelen viittomankielen asl ja englantia lukeminen ja kirjoitaminen. elokuvia ja youtuubella. se on MUN tavoitteni! 

opiskellun olen mietinyt  hakisin media-asstentina mutta en vielä heti haen. jos  työpaikan ei löytyy. ajatelen hakea   puoli vuotta tai  vuoden myöhemmin. 
tavoitteeni on työpaika saamaminen. 


Enää pari kuukautta koulussa jälkeen menen suora työharjoittellu maaliskuussa lopussa viikoina.
Työharjoittelussa  olen  toukokuussa asti. saa sitte valmistaudu työelämä ja työhaku tietopaketi. vähän tulla haikea fiiliksen tää opiskellu päättyy! 

Mulla todella vaikea nähdään mitä tulevia silloi 2020 lupaa tulla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!