Hae tästä blogista

sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Syyskuussa

Hyvää syyskuussa kaikille!


Minulla mennyt hyviin koulussa. Minulla on monta oppinnut  uusia asioissa opiskelussa. tutustua ihmisiä koulussa tuttuja on  olin siellä valmettavana  koulutus   monta monta vuotta sitte Ja  useimpia  uusia jota en tunnen, vaikka nytki tutustuin heitä ja opiskeluympärillä..  uusia asiaa aikaa monta asiaa :D

ei nyt  oikein  jaksaisin tässä kertoa,  valitsen muutama mitä uusia asiaa.

 asiakaspalvelu pelisäännön, yrittäjä,, hmm..








Minä saan palkkinoa  minä selvisin siitä pääsen koulull.. mutta silti pärjään.  pärjään siellä kyllä hyviin!!! ^_^














 Gustavelund Ryhmäpäivä




 Me olimme  siinä elokuussa lopussa ryhmäpäivä, tuusulass. saimme koulusta pois me oltiin opiskelijoita, ohjaaja sekä opettajien kanssa rentottuimme leikkimielisiä, tutustuimme toisiamm, pidimmme myös lounastaukolla,..  otimme myöski  saa käyt valokuvia kuvata  tuusulan Gustavelund.

























yksi opiskelija oli keksinyt sellainen ''kanalinkko'' :D en tässä osaa selittää. oli hauska ^^ tuli tuntee aika vahvasti näen tuossa minä miten mulla hauska heidän kanssa ja tutustua paremmia ja rohkaistua .. nyt musta tuntuu en enää välitä ja se hävinnyt huonoja muistoja. ainaki hyvää puoli, voin katsoa vaan opiskellua! Olen tosi viihtynyt koulussa!!! olen tosi iloinen siitä. 2 vuotta taaksen he teki musta vahva. ja 2017 syksy, lupaan itseni kaikesta!










Elokuussa ohi, seuraavana  syyskuussa.











Ollaan rohkeita ja ota unelmia kiinni tartukaa sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!