Hae tästä blogista

maanantai 25. joulukuuta 2017

joulukuussa ja 2017 vuoden varren

Kerron viimeisenä 2017 vuodesta kerron mielellä parhain muistoa en haluun mainitan huonojen.

2017

Talvi

Työkokeillussä, eläinkauppassa kestiin 6 kk. oppinnut siellä paljon, erilaisten  asiakkaan ja koiriet  käynneet ostoksia ja lörpötellut. tehnyt monta työtehtäviä myynnin tuote, noh,  aika monta tehtävä aika monta :D  en jaksa luettele siellä löytyy https://beautiflylife.blogspot.fi/2017/06/tyokokeillu-kestava-6-kk-joulukuuta.html    linkissä on kerroin siitä mitä kaiken tehnyt,.

Kevät 

Hain opiskellupaikka opintopolkuun maaliskuussa lopussa ehtin laita  hakemus  3 paikka helsingistä, järvenpäässä, onneksi ehti kaiken paperia ja hakemus  kunnossa.  Toukokuussa, menin  haastatellussa minusta  mielestäni  hyviin, kun valmistautin  siihen että rauhaassa

Kesä

viimeisenä päivänä kesäkuussa  6 päivä työkokeillu. olen viihtynyt töissä. jälkeen  ei ollut kesätyötä, olin pidemmäöksi kesälomalla. puolenvälissä kesäkuun, sain  tietää opiskellupaikka vastaaotettu saapui opintopolkuun kirjauduin sieltä  lukee että ''Myönetty opiskellupaikka hyväksytty'' minä siinä istuin tietokoneennäyttö ruutua  muutama minuttia en uskonut pääsin!

 Syksy

 https://beautiflylife.blogspot.fi/2017/08/tasta-ovesta-avaan-ja-tuulee-virran.html <--- tuo linkki mun eka päivästä fiiliksestä.


Minä tein sen yritänyt päästä opiskellu saada  sen tutkinnon  pääsisin  töihiin.. minä olen tosi iloinen  oikeesti olen kouluussa.. moneen moneen vuotta  yritän päästä kouluu ja töihiin hakea,  tiesin kyllä  ilma  ammattia  saatta vaikea päästä töihiin,. uuh.

monta kuukausia nyt menossa 4 kk :O  oppinut paljon siellä, opin heitä opiskijoita, koulun hkl.kunta.   opin monta, ei sitä nyt alan luettele  mitä olen oppinut :D riittää  sanon olen viihtynyt ja  tykkäsin ollaan!



Minä olen kiintollinen siitä kun luotan itseni, uusia ihmisiä, sen kehittää kasvaan itsevarmuus ja rohkea. sekä avoin. Riittään  ollaa oma itsen,  niitä ei tartee  tietään kaiken. riippuen kerronko kaiken  tai en..

Kommetti saa lisään :)

Kiitos!

Hyvää joulua ja onnellinen uutta vuotta 2018!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommetti kiitos!