Hae tästä blogista

sunnuntai 10. joulukuuta 2017

kakkupala jakoon unelmille toteuttuminen

Olen mietinnyt pitkää tai kuulun ihmiseltä. olen lukenut muissa blogeja. itse tykkän lukea niistä oma erilaisia elämän..

moneen mielestä toteutti ja tekee onnelliseksi  osa ei.  kaksi paikka yksi yrittäjä ja  tavallinen työtekijä työpaikan. rahaa ei merkitsee eikä rikas. tärkeä kun tekee onnelliseksi rakentaan  polkuun unelma toeuttu, vaikka saa rahaa, kun ei merkitsee koolla rahaa iso tai pieni määrä. ei tarvitse esitä kuin ''Roope ankka'' se ei tee onnellinen..

mutta toki rahaa täytyyki saada ruoka ja muut  turhia laskuja niitä pitää maksa, loppu jää rahaa pikkujuttu tai iso juttu mitä haluaa käytä.. kumpi tärkeä rahaa? vain unelmia? ymmärrän  moneen eri mieltä.. mistä olette unelmoitte lapsesta saakka tai aikuiselta halunnut tulla isona, kirjoita kirjaa, työelämän,  voi olla moneen ammatteja ja harrastuksia siitä saa rahaa..

Mutta totta kai säästä rahaa  jos menee  eri mailma matkustella tai säästä iso rahaa  ostaa iso juttua senki myös unelma..

Eli...






2016 kevän lopussa toukokuussa Mikkeli sooloesitys



 



Kerron minun unelmani lapsesta asti vaihdellua mistä ole unelmani ollut ensimmäisenä, olen halunnut tulla eläinhoitajaksi, Mutta jälkeen siirryin peruskoulussa, huomasin olen halunnut tulla näyttelijäksi. näyttelijänä ilmaisuus, luova, huumoria, sketsiä, draama, saa  matkia ja  ilmeikäs. ainaki ollut  tähä asti nyt, peruskoulussa oli sanottu  ei  suosittellut minu siihen mennä lukio, ne mieelstä mulle liian vaikea opiskella lukiossa  matikassa,  ruotsia ja enkkua..

en tietenkää olen luovutanut ollenkaa, harrastukseen olisi paras! menisin mielellä aina viittomankielisen kanssa.. mutta olen iloinmen olisi näkyy monen tv-sarjoja  paljon viittomankieliset, siihen myöski pääse vapaaehtoinen avustaja siihe ei tartee aina  koulutusta aika pieni roolia kyllä, jos on koulutsta laaja.



















 Tämä minä unelmoin pitkää kameralla, sain  maaliskuussa  -17, se toteuttuin!
































jokaiset oma  mistä halua osta rahana siitä  sen toteuta ja harrastus  myös saa rahaa esim kirjotia kirjaa, tekeminen käsityö,. työelämä ja harrastus saa siitä rahaa... itselläni kokemusta alussa  ''voiko harrastus  myös''  mielestäni kyllä voi..


 kuvaaminen on mahtava ja luova. olen innostua siitä. se on minun unelmani!






















Hetkellä nyt!?

Opiskelen tällähetkellä liiketalouden m''merkonomina'' ensimmäinen vuoden, aloitin  elokuussa. viihdyn koulussa. tavoittella että saan työelämän, mutta minulla on toisen  mistä halunnut  päästä opiskella  media-assistentti, koska  minun aikaa  pitää ensi opiskella  enenmmä englantia. kun minä opiskele nyt merkonomina siellä saada oma tahtina  opiskella  englantia ja ruotsia. yksi syy, mutta  kauppa ala, olen halunnutki työskellä asiakas ja vaateis-liikeissä työskellä..

En luovuta unelmani media-assistentti! media-alalla vaatin  tietokoneita ohjelmia  englannin kielellä.. tiedän kyllä missä ja näen tulevaisuus..  se on minun tulevaisuus  polkuun. se mikä minun parasta...

Kommetti? :)



2 kommenttia:

  1. Hienosti kirjoitettu ja olet saavuttanut jo monta unelmaa matkallasi. Jatka määrätietoista työtäsi, niin tulet saavuttamaan vielä monta upeaa kokemusta, tsemii;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! joo, haluan olla minun parasta! rakentaa polkuun. mutta samoin sulleki tsemiin! :)

      Poista

Kommetti kiitos!